Новини

Поняття “фронт-офіс” відповідно до законодавства у сфері державної реєстрації громадських формувань

Відповідно до Порядку державної реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, що не мають статусу юридичної особи, затвердженого наказом Міністерства юстиції України від 09 лютого 2016 року № 359/5, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 09 лютого 2016 року за № 200/28330 (із змінами) (далі — Порядок), фронт-офіс – це центр надання адміністративних послуг, утворений відповідно до Закону України “Про адміністративні послуги”, акредитований суб’єкт, що здійснює повноваження виключно в частині забезпечення прийняття та видачі документів під час державної реєстрації.

Центри надання адміністративних послуг утворюються, зокрема, при районних державних адміністраціях та виконавчих органах міських рад міст обласного значення. Також центри надання адміністративних послуг можуть утворюватися при виконавчих органах міських рад міст районного значення, селищних, сільських рад у разі прийняття відповідним радами такого рішення.

Наказом Міністерства юстиції України від 17 червня 2016 року № 1717/5 “Про запровадження пілотного проекту у сфері державної реєстрації громадських формувань” (із змінами), зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 17 червня 2016 року за № 876/29006, запроваджено пілотний проект в частині забезпечення прийняття та видачі документів під час державної реєстрації громадських формувань відповідно до Порядку, місцевими центрами з надання безоплатної вторинної правової допомоги як фронт-офісами.

У Луганській області прийом та видачу документів у сфері державної реєстрації громадських формувань здійснюють 18 фронт-офісів. Такі фронт-офіси є у всіх районах Луганської області, що сприяє оперативному наданню послуг у сфері державної реєстрації громадських формувань та зменьшенню черг.

Детальніше з переліком суб'єктів прийому/видачі документів у сфері державної реєстрації громадських формувань можна ознайомитися за посиланням: http://lugjust.gov.ua/napriamky-diialnosti/nap2/derzhavna-reiestratsiia-drukovanykh-zasobiv-masovoi-informatsii-ta-hromadskykh-formuvan/766-sub-ekti-prijomu-vidachi-dokumentiv-u-sferi-reestratsiji-gromadskikh-formuvan.

©2019 Головне територіальне управління юстиції у Луганській області

Search